Pytania i odpowiedzi

icon
Jak szybko zostanie zrealizowane zamówienie?

Zamówienia realizujemy najszybciej jak to tylko możliwe. Zwykle wysyłka następuje w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.

icon
W jaki sposób zamówienie zostanie dostarczone?

Zamówione produkty dostarczane są pocztą kurierską. Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia bezpośrednio w naszym sklepie stacjonarnym.

icon
W jaki sposób znaleźć interesujący mnie produkt?

Najlepiej skorzystać z wyszukiwarki dostępnej na samej górze strony internetowej. Po kliknięciu w grafikę przedstawiającą lupę otworzy się pole wyszukiwania. Wystarczy wpisać nazwę produktu albo konkretny model, a otrzymamy odpowiadające zapytaniu wyniki.

icon
W jaki sposób znaleźć produkt należący do konkretnej grupy produktów?

Naszą ofertę podzieliliśmy na wygodne kategorie, które pozwalają szybko i sprawnie odnaleźć poszukiwany produkt. Podział na kategorie pozwala również znaleźć inspiracje, które wykorzystać można we wnętrzu mieszkania, domu czy biura.

icon
Czy zakupione produkty można zwrócić?

Odstąpienie od umowy jest możliwe bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu odbioru przesyłki.

icon
Jak mogę złożyć reklamację?

Dbamy o jakość oferowanych produktów i kontrolujemy ich stan na bieżąco. Pomimo usilnych starań zdarza się, że produkty posiadają wadę fabryczną lub uszkodzenia powstałe podczas procesu produkcyjnego. Formularz reklamacji dostępny jest bezpośrednio na Państwa koncie Klienta. Wystarczy go wypełnić i odesłać razem z uszkodzonym produktem.

icon
Czy mogę otrzymać fakturę VAT za złożone zamówienie?

Oczywiście! Każdy z naszych Klientów ma możliwość otrzymania rachunku albo faktury VAT za dokonane zamówienie. Podczas składania zamówienia należy wpisać dane firmowe, wtedy wystawiona zostanie faktura VAT potwierdzająca zakup.